Επιστροφή Προϊόντων




Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του?
Το www.e-ktinotrofia.gr είναι εδώ για να σας εξυπηρετήσει και σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης.  Διατηρούμε το δικαίωμα επιστροφής με σκοπό την επιστροφή της αξίας του/των επιστρεφόμενου/ων προϊόντος/ων, εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς και εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Το κόστος της αλλαγής είναι 3 €.

Προϋποθέσεις επιστροφής :
  •   Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών
  •   Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το e-ktinotrofia.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
  •   Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:

Διεύθυνση: Σάπες, Φιλλύρα  (69300)
Τηλέφωνο: 6987514407
Email: info@e-ktinotrofia.gr

Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της Φόρμας αιτήματος Αλλαγής/Επιστροφής . Θα την βρείτε στο κάτω (footer) μέρος του eshop μας. Εμείς θα λάβουμε το αίτημά σας, θα το επεξεργαστούμε και κατόπιν, σε σύντομο χρονικό διάστημα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email για να προχωρήσουμε την διαδικασία αλλαγής/επιστροφής.
Μόλις ολοκληρωθεί η επικοινωνίας μας, γίνεται αποστολή του νέου δέματος και στην συνέχεια ανταλλαγή με το παλιό δέμα χέρι με χέρι με τον διανομέα (courier).

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
 

ΠΡΟΣΟΧΗ! Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς στο 6987514407 και κατόπιν να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών προκειμένου να καταγραφεί η κίνηση στα αρχεία μας, σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.
 
Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση και με ασφάλεια πρέπει οπωσδήποτε να τα συσκευάσετε κατάλληλα - σε ένα μεγαλύτερο κουτί - έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
 
Ακολούθως, η επιχείρηση  αφού επιβεβαιώσει την κατάσταση του προϊόντος θα επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.
 
Κατόπιν επικοινωνίας με εμάς, γίνεται αποστολή του νέου δέματος και στην συνέχεια η νέα αποστολή.